Vejen Teaterforening

Sæsonen 2022/2023 er nu klar

Kære teatergæst

Vi vil klart anbefale at tegne et abonnement, der dækker 3 stykker, det giver store fordele og bedre priser.

Vejen Teaterforening er hele Vejen Kommunes Teaterforening, hvor forestillinger primært bliver spillet i Troldesalen, Jacob Gades Alle 1, Vejen. Her er der muligheder for at opleve professionelle turné-teater-forestillinger.

Der kan bestilles billetter på https://vejentf.billetten.dk/ hos Vejen Idrætscenter i receptionen eller ved at sende/aflevere vedhæftede bestillingskupon.

Man kan blive medlem af teaterforeningen ved at købe 3 forestillinger for en samlet pris på 675 kr. inkl. gebyr. Dette giver også mulighed for at købe de øvrige forestillinger med rabat. Der kan også købes billetter i løssalg, og der kan opnås specielle priser for unge under 25 år.

Før forestillingerne vil Sportshotellet tilbyde spisning, hvor der er mulighed for at hygge sig, inden forestillingen starter. Til familieforestillingerne vil Sportshotellet tilbyde en børnevenlig menu, der kan nydes af både børn og voksne. Spisning kan tilkøbes, når der bestilles billetter.

Er I en uddannelsesinstitution, et firma, en personaleforening eller en klub, der gerne vil købe flere billetter, er dette også muligt på tlf. 22 50 05 91 eller send en mail til: Teater@vejenteaterforening.dk.

Se også mulighederne for at blive sponsor under fanen "sponsorater".

Rigtig god teatersæson til alle!

Vejen Teaterforening

Gå i teatret i din egen kommune

På sigt arbejder vi på at få teaterforestillinger ud andre steder i kommunen.

Teaterforeningen giver mulighed for at opleve professionelle turné-teater-forestillinger.

Ved sammensætningen af repertoiret har vi lagt vægt på kvalitet og alsidighed og har samtidig søgt at afspejle den store mangfoldighed, som findes i dansk teater.