Troldesalens Teater- og Kulturforum

Kære teatervenner

Som alle andre følger Vejen Teaterforening udviklingen af COVID-19 tæt.

På grund af situationens alvor er det besluttet, at vi udskyder Let It Rock, som skulle spilles i marts. Det er vi selvfølgelig rigtig ærgerlige over, men hensynet til vores svage og ældre vægter højt, og det ved vi, I er enige i. Vi må passe på hinanden.

Det betyder, at Let It Rock den 31. marts 2020 nu er flyttet til den 25. august 2020 – Din billet er naturligvis automatisk gyldig til den nye dato. Har du ikke mulighed for at bruge billetten den dag, er du velkommen til at ringe, når det nye program er klar her i april måned, og få byttet til en anden forestilling.

Kontaktperson er Grethe Brinch Knudsen – tlf. 2250 0591 eller på mail Teater@vejenteaterforening.dk

Grethe Brinch Knudsen, formand

Vejen Teaterforening - Troldesalens Teater- og Kulturforum

Gå i teatret i din egen kommune

Troldesalens Teater- og Kulturforum er hele Vejen Kommunes Teaterforening, hvor forestillinger primært bliver spillet i Troldesalen, Jacob Gades Alle 1, Vejen.

På sigt arbejder vi på at få teaterforestillinger ud andre steder i kommunen.

Teaterforeningen giver mulighed for at opleve professionelle turné-teater-forestillinger.

Let it rock

Tirsdag den 25. august 2020 kl. 19.30 i Troldesalen

STØT KULTUREN I DIN KOMMUNE GÅ I TEATRET I DIN EGEN BY!

Troldesalens Teater- og Kulturforum er en forening, der arrangerer forestillinger af professionelt teater. Ved sammensætningen af repertoiret har vi lagt vægt på kvalitet og alsidighed og har samtidig søgt at afspejle den store mangfoldighed, som findes i dansk teater.