Sæson 2022/2023 er i gang med at blive lagt på hjemmesiden

Sæson 2022/2023

Vi er klar med det nye program. Det er ved at blive lagt på hjemmesiden. I kan allerede nu bestille billetter på https://vejentf.billetten.dk/

Er der spørgsmål til bestilling, kan der skrives en mail fra kontakt på denne side, eller formanden kan kontaktes på tlf. 2250 0591

Gå i teatret i din egen kommune

På sigt arbejder vi på at få teaterforestillinger ud andre steder i kommunen.

Teaterforeningen giver mulighed for at opleve professionelle turné-teater-forestillinger.

Ved sammensætningen af repertoiret har vi lagt vægt på kvalitet og alsidighed og har samtidig søgt at afspejle den store mangfoldighed, som findes i dansk teater.

Sæsonen 2021/2022 er nu i gang igen

Kære teatergæst

Vi vil klart anbefale at tegne et abonnement, der dækker 3 stykker, det giver store fordele og bedre priser.

Vejen Teaterforening er hele Vejen Kommunes Teaterforening, hvor forestillinger primært bliver spillet i Troldesalen, Jacob Gades Alle 1, Vejen. Her er der muligheder for at opleve professionelle turné-teater-forestillinger.

Der kan bestilles billetter på https://vejentf.billetten.dk/ hos Vejen Idrætscenter i receptionen eller ved at sende/aflevere vedhæftede bestillingskupon.

Man kan blive medlem af teaterforeningen ved at købe 3 forestillinger for en samlet pris på 675 kr. inkl. gebyr (sæsonnen 2022/2023). Dette giver også mulighed for at købe de øvrige forestillinger med rabat. Der kan også købes billetter i løssalg, og der kan opnås specielle priser for unge under 25 år.

Før forestillingerne vil Sportshotellet tilbyde spisning, hvor der er mulighed for at hygge sig, inden forestillingen starter. Til familieforestillingerne vil Sportshotellet tilbyde en børnevenlig menu, der kan nydes af både børn og voksne. Spisning kan tilkøbes, når der bestilles billetter.

Er I en uddannelsesinstitution, et firma, en personaleforening eller en klub, der gerne vil købe flere billetter, er dette også muligt på tlf. 22 50 05 91 eller på mail Teater@vejenteaterforening.dk.

Se også mulighederne for at blive sponsor under fanen "sponsorater".

Rigtig god teatersæson til alle!