Vejen Teaterforening

Billetter bestilles på følgende måde

Hos Vejen Idrætscenter i receptionen

Hos formanden Grethe Brinch Knudsen, tlf. 22500591

På nedenstående skema

Ledige billetter kan købes ved døren!

Husk altid at opgive mailadresse og mobilnummer, så vi kan kontakte dig ved aflysning af en forestilling eller lignende.

Læs her før du køber billetter

Man kan blive medlem af teaterforeningen ved at købe 3 forestillinger samlet til en favorabel pris, nemlig 675 kr. (sæsonnen 2022/2023) for alle tre forestillinger. Dette giver også mulighed for at købe de øvrige forestillinger med rabat.

Der er også mulighed for løssalg og specielle priser for unge under 25 år.

Før forestillingerne vil Sportshotellet tilbyde spisning, hvor der er mulighed for at hygge sig inden forestillingen starter. Dette kan tilkøbes ved billetbestilling.

Billetbytning:

Vi hjælper dig gerne med at bytte dine billetter til en anden forestilling mod et ekspeditionsgebyr på 25 kr. Billetter tages ikke retur og refunderes ikke med mindre forestillingen aflyses.

Større grupper

Er I en uddannelsesinstitution, personaleforening eller klub, der gerne vil købe flere billetter, er dette også muligt på tlf. 22500591. Se også under sponsorater.ponsorater.