Troldesalens Teater- og Kulturforum

Mødre

Mandag 2. november 2020 kl. 19.30 i Troldesalen, Jakob Gades Allé 1, Vejen

Jeg var en god mor - indtil jeg fik børn!

Mødre er forfattet af Christina Sederqvist, forfatter Julia Lahme, blogger Mette Marie Lei Lange og dramatiker Anna Bro.

En forestilling for mødre med deres partnere, veninder og deres egne mødre og mødregrupper uden babyer. En forestilling, der kan give alle mænd en bedre forståelse for Mødrene.

“Mødre” er en forestilling der berører hvert et aspekt i livet efter at være blevet mor. Den tager fat i de mange facetter og spørgsmål, der uundgåeligt følger med forældreskabet. Det er både de store følelser og glæder, men i høj grad også morgenkvalme og ulvetime, søvnmangel og konkurrence om at være den bedste forældre.

Det er en historie om fire kvinder, der mødes i en mødregruppe i deres livs første arrangerede venskab. Om hvad det vil sige at mødes på tværs af forskelligheder i en ny fase af livet.

Forestillingen har spillet 2 sæsoner på Folketeatret for udsolgte huse.

Medvirkende: Szhirley, Lykke Sand, Julie R. Ølgaard og Sara Møller Olsen. Idé og koncept: Lykke Sand.
Instruktion: Christine Exner.

Varighed: 1 time og 20 min. uden pause

Billetter

ticketmaster.dk

Vejen Idrætscenter i receptionen

Bestillingsliste

Grethe Brinch Knudsen, tlf. 22500591

Ledige billetter kan købes ved døren!