Troldesalens Teater- og Kulturforum

Billetter bestilles på følgende måde

På https://www.ticketmaster.dk

Hos Vejen Idrætscenter i receptionen

Hos formanden Grethe Brinch Knudsen, tlf. 22500591

Ledige billetter kan købe ved døren!

Let it rock - en hyldest til The Beatles

Let it rock – en hyldest til The Beatles

Tirsdag den 31. marts 2020 kl. 19.30 i Troldesalen

I foråret 2020 er det 50 år siden, at The Beatles udgav deres sidste og mest rockede album, Let It Be. Det er også 50 år siden, at The Beatles blev opløst.

Jubilæumskoncerten Let It Rock bliver en forrygende hyldest med over 40 uimodståelige evergreens og klassiske Beatleshits i en musikalsk fortælling om, hvad der skete dengang i 1970, hvor verdens mest populære gruppe gik i opløsning og blev til fire storslåede solokunstnere.

I Let It Rock kan I opleve og synge med på de største rocknumre fra både Beatles tiden og højdepunkter fra de fire Beatlers solokarrierer, bl.a. Get Back, Helter Skelter, The Long And Winding Road, Hey Jude, Back In The USSR, Live And Let Die, Come Together, Imagine, My Sweet Lord, Blackbird, Here Comes The Sun, Give Peace A Chance, Let It Be m.fl.

Så alle kan godt glæde sig til en stor aften, hvor guitarpedalen bliver trykket i bund, men hvor der også er plads til latter, glæde og måske en tåre på kinden, når Let it Rock tager på en storslået tur ned ad Memory Lane.

Med en række af de bedste og mest erfarne sangere og musikere på scenen, bl.a. Jonas Rasmussen, der vandt det danske Melodi Grand Prix 2018, Lucas Hoang, Morten Bytofte, Jonas Fjelsted m.fl.

Medvirkende: Jonas Rasmussen, Lucas Hoang, Morten Bytofte og Jonas Fjelsted

Instruktør: Peter Friis

Kapelmester: Niels Rahbech

Musikere: Niels Rahbech, Lars Wagner, Joakim Øester og Michael Vestbo